LR Makeup

 

Mascara, läppstift, skönhet...

Make-up har en mångårig tradition hos LR. Denna mångåriga erfarenhet kombinerad med de nyaste rönen inom kosmetikbranschen leder till den bästa dekorativa kosmetiken i LR:s historia.

Två linjer - LR Colours & LR Deluxe - med unika recepturer och nya produkter. 

LR tillverkar sina make-up produkter hos externa producenter, framför allt i Italien, marknadsledaren på området dekorativ kosmetik. 

 

Om intresse finns för att ha ett Makeup party hemma hos sig för sina vänner så kommer jag jätte gärna och håller i det. Och till dig som håller partyt kan jag erbjuda en bra rabatt på produkter som du själv köper. Skriv en kommentar på bloggen med Namn och telefonnummer så hör jag av mig omgående :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback