LR Health & Beauty Systems.

Mitt namn är Sara Karlsson, 23år, bosatt i Örebro och jag jobbar som LR konsulent.
Med denna blogg vill jag dela med mig om hur det är att jobba som LR konsulent och informera om det underbara sortiment som vi säljer.
 
Om intresse finns att köpa produkter, ha ett party ( spa eller makeup ) eller bli LR konsulent så skriv ditt namn och telefonnummer i en kommentar så hör jag av mig omgående.
 
Information om LR Health & Beauty Systems :

1985 lades grundstenen i Ahlen, Tyskland för det som har kommit att bli ett av världens mest framgångsrika direkthandelsföretag.
Ideen var att sälja högkvalitativa parfym-kosmetik och vårdprodukter till attraktiva priser genom direktförsäljning.
 
Det ursprungliga sortimentet har med åren optimerats och breddats till den erkända och välfyllda produktportfolio LR har idag. Det är dessa produkter som bidrar till att LR Health&Beauty Systems är marknadsledande i Tyskland och kommer att så bli även i flera andra länder.
 
LR håller sin särställning i branschen tack vare:
  • Högkvalitativt och innovativt produktsortiment.
  • unikt , internationellt Star - koncept
  • oslagbart bonussystem
  • unikt bilkoncept
  • individuellt utbildningsprogram

Sist men absolut inte minst:

  • företagskultur som genomsyras av ansvar och förtroende, där arbetet görs med hjärtat.

Idag jobbar LR Health & Beauty Systems företag tillsammans med ca 300 000 självständiga LR konsulenter.

Låt vårt affärskoncept övertyga dig att bli en del av vårt framgångsrika team.

I vårt team jobbar vi med nära kontakt och hjälper varandra att komma framåt i sin karriär.

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback